سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

ادعای عجیب پرسپولیس: داوری‌ها به سود استقلال در جریان است

  • کد خبر: ۱۰۱۷۳۲
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
ادعای عجیب پرسپولیس: داوری‌ها به سود استقلال در جریان است
باشگاه پرسپولیس نگران فضا سازی باشگاه استقلال است و به همین دلیل نامه به فدراسیون فوتبال ارسال کرده تا تصمیم گیران تحت تاثیر این جو سازی قرار نگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که باشگاه استقلال مدعی است داوری‌ها به ضررش بوده، اما باشگاه پرسپولیس نیز همین عقیده را دارد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواسته تحت تاثیر فضای ایجاد شده از سوی باشگاه استقلال قرار نگیرد.

درهمین راستا یاشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض خود را نسبت به قضاوت داوران در هفته‌های اخیر لیگ برتر اعلام کرد.

در این نامه از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران خواسته شده توجه بیشتری نسبت به اشتباهات داوری به سود برخی تیم‌ها نشان بدهند. همچنین اقداماتی درنظر بگیرند تا داوران با دقت بیشتری قضاوت کنند تا در هفته‌های حساس باقی‌مانده چنین اشتباهاتی تکرار نشود و سرنوشت قهرمانی را تحت تاثیر قرار ندهد.

این اعتراض‌ها کار انتخاب داوری دربی را برای فدراسیون فوتبال بسیار سخت و دشوار کرده است. گفته می‌شود کیمته داوران به شدت برای انتخاب داوری دربی دچار سرگیجه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->